torsdag 5. januar 2017

Skriveglede!

Dette året skal jeg skrive mye mer!
Prøve å bli bedre.
Bli flinkere til det jeg egentlig er i glad i å gjøre.
Prøve å bli en bedre journalist.
Ta til meg mer kunnskap og utøve min skriveglede på en bedre måte...

















Jeg skal ta studiepoeng til sommeren i feature- og kulturjournalistikk.
Skummelt!
Men jeg gleder meg veldig!
Og gruer meg litt - det blir oppgaveskriving hver uke frem til sommeren....(hark-hark)
Men det gjør ingenting.
For dette året, 2017, har jeg bestemt meg for å skrive mer på jobb, skrive flere artikler, skrive mer på bloggen, skrive flere reisebrev, skrive på den boka, skrive de diktene som ikke finnes og den historien som ikke er fortalt....




















Rett og slett dyrke skrivegleden :-)
-også må jeg nok ha litt ekstra tid - for jeg skal drikke te og lese mange bøker i år også.
Bestiller litt god tid i 2017...


:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar